سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوشته های نوشته نشده

سبک من

    نظر

 کاش در انتظار هایمان هم سبک تو را داشتیم و اون قدر قدرت داشتیم که  از استفاده نکردن سبکهای مختلف پرهیز کنیم...الهم عجل لولیک الفرج...!


1.خب من ادمی هستم که براش خیلی خیلی سبک خودش مهمه و همیشه سعی کردم که از سبک خودم به عنوان یه امضا در هر کاری که اثری توش دارم یا میزارم درش داشته باشم.

2.این سبک اونقدر زیاد که بعضی موقع ها تو میوه خوردن و اب میوه خودن و غذا خودن و فست و فود خودن هم اثر می زاره.

3.حالا بعضی از این سبک ها نمونه اش همین این سبکی وب نوشتن و نظر دادن هم می شه که حالا بهش اگه حوصله ای باشه اشاره می کنم. اما اینبار برای این سبک هم یه چند مدل دلیل شخصی دارم.

4. معمولا همه ی معمار ها و مهندسین که بلاخره دستگاهی رو می سازن یا تعمیر می کنن هم یه سبکی دارن. من هم معمولا تو پیدا کردن  تعمیر مدارات برقی و الکترونیکی و الکتریکی یه سری سبکا خودم رو دارم. اما ابن بار این سبک به طوری شخصی شد که خودم هم فکم افتاد. موقعی که داشتم یه وسیله ی الکتریکی رو تعمیر می کردم متوجه شدم که اتصالی داره وقتی که کارم تموم شد و اتصالیش رو برطرف کردم دیدم که یه سیم فابریک کارخونه که ار اول هم داخلش بود من اضافه اوردم.جالب این بود که مدار از اولش هم بهتر کار کرد و ایرادیی که پیدا کرده بود بر طرف شده بود. همکارم گفت چرا این حوری شد من هم بهش گفتم که این نکته ی انحرافی کارخونه بود می خواست ببینه که ما متوجه این سیمه می شیم یا نه!

5. من حتی در ارتباطم با اطرافیانم هم سبک ح.ودم ر. دارم . چیزی که همه دنبالش هستند رو دنبال نمی کنم.

6. تو محل کارم هم هر طوری که بشه سبک خودم رو اونجا می زارم. با خیلی حوصله و از اونقدر از کانال های زیادی وارد می شم که بلاخره نتیجه بگیرم. اما خب گفتم که همیشه سبک خودم برای خیلی مهمه که وقتی نباشم ملت با دیدنش یاد من بیفتند.