سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوشته های نوشته نشده

من چی شد که این شد ( بخش پایانی همچی ییهویی) !؟

    نظر

failشدن خیلی بده . بدتر از اون اینه که خودت باعث شده باشی ... عید مبارک ... الهم عجل لولیک الفرج


1. بگم می دونم که تند تند بروز کردن خیلی بده اما اگه یکم اجازه بدید همون خط قبلی بر می گرده . و درست بروز می کنم.

2. خیلی بده که انگشت شست ادم اسیب دیده باشه و مجبور بشی ببندی . می دونی اون وقت دیگه تو کل کل کم میاری !

3. shit بزنه این زندگی رو که به خاطر بی پولی و کم پولی مجبور شدم ظهر سر کاربمونم. و نرسم بیام خونه بعد بابا رو نبینم و بابا هم بدون دیدن ما برن تهران .دلم خیلی برای بابا تنگ شده. تا وقتی که خونه هستند اونقدر که باباهم کل کل می کینم فکر می کنیم که کاش موقعیتی پیش بیاد تا این کل کلا تموم بشه . اما حالا خدا خودت می دونی که دلم چی می خواد .

4. من چی شد که این شد و این قضیه ها رو می خواستم بنوسم تا فرصت فکر کردن داشته باشم و بگم که این راه راه رو رفتم تا به انجا رسیدم حالا شما بگید که خوبه یا نه . اما حالا دیدم که مهم نیست اینجایی که رسیدم خوبه یا بد . مهم اینه که الان چجوری بازی کنم. یعنی اول بایستم فکر کنم . بعد ببنیم که باید چی کار کنم . البته الان می دونم که باید چیکار کنم . الان باید فقط خوب بازی کنم خوب کار کنم خوب زندگی کنم .باید یه مقداری این مسخره بازی که در اوردم رو دور بریزم و خودم برای خودم راهم رو مشخص کنم و اینکه بزارم بهم بگن که ال بل جیم بل .خب من کلی بالا و پایین رفتم به اینجا رسیدم .اما خب حالا هم دقیقا نمی دونم که الان بالا هستم یا پایین اما خب باید خودم رو برسونم به اونجا که می خوام. درست مثل دفعه های قبلی .

5. چند روزیه که شکستهام با این که بیشترش هم تقصیر خودم بوده شده برام یه جور مایه افتخار .البته فعلا هنوز با این اخریش کنار نیامده ام چون برام خیلی گرون تموم شده بود . اما فعلا برام باعث افتخاره .