سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوشته های نوشته نشده

why iranian

    نظر

الهم عجل لولیک الفرج

--------------------------------------------------------------------------

1. همین جوری از سر اینکه مغزم از بس نوشتم برای متن بازی و دنبال گشتن برای درس گزارش نویسی و یه چندتا مورد دیگه ... روفتم گوگل رو باز کردم و خواستم که یه چیزی رو جستجو کنم که یاد حرف دوستم افتادم . اینکه اگه به انگلیسی این دو حرف why iranian رو تایپ کنی 10 سرچ زیاد گوگل که در ادمه این کلکات میاد رو می بینید .

2. هدفم از نوشتنش این بود که بگم وقتی موارد جسجو رو می بینید متوجه می شید اون چیزی که ما اینقدر داریم در موردش حرص میزنیم و دنبال می گیردیم و سرش حاضزیم باهم درگیر باشیم. دنیا دنبالش نیست. برای اونها توی این همه حجم تبلیغاتی مهم که ما چرا فارسی حرف می زنیم. ما چرا عرب نیستم و چرا کراوات نمی زنیم و از همه جالب ترش اینه که دنیا دنبال اینه که چرا ایرانیها زیبا هستن .

3. اینکه دنبال زیبایی ایرانی با این همه حجم تبلیغاتی تروریستی و بمب  اتمی می شه. اینا برای دنیا مهم نیست و دنیا توی یه فکر دیگه است بعد اینجا خیلی حرص می زنن که ایرانیها رو تحویل نمی گیرن اینا باعث شدن که ابروی ایرانیها بره و غیره . 

4. منظورم از زدن این حرفا این بود که اگه ایرانیها رو تحویل نمی گرفتن در مورد اینها جستجو نمی کردن و خب مسلما باید 10 تای اول این موارد مشابه می بود که چرا ایرانهای تروریست هستند چرا ایرانیها نمی دونم دیگه همین موارد که ضد ما تبلیغ میشه . اما خب می بینیم که این قدر از ایرانیها تبلیغ کردن باعث شده که دنیا دنبال بعضی خصوصیات خاص ایرانیها باشه.

5. در مرود دوتا از موضوعات یکی کروات که چرا ایرانی ها نمی زنن و خیلی برای من جالب بود و من که تا الان دنبال زدن کروات در مجالس عروسی نبودم . از این به بعد هم مجاب شدم که اگه حالا به هر دلیلی رفتم خارج از کشور و توی یه مراسم رسمی هم شرکت کردم کروات نزنم. چون اگر قرار باشه که به وسیله هویتی ایرانی بودم معلوم بشه با افتخار اینکار رو می کنم. همون طور که با افتخار می گم من مشهدی هستم.

6. در مورد زیبایی ایرانیها بیشتر خانومها مد نظرشون بود .بی غیرت نیستم اما خیلی جالب بود که نشون میده مردم دنیا چقدر دنبال چیزهایبی اهمیت هستند . که توی این همه جنجال در مورد ایران دنبال چه موضوعی میرن در حالی که بهش هم نمی تونن دسترسی داشته باشن.