سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوشته های نوشته نشده

تغییر دادن و خراب کردن و یا اصلا نمی دونم اما رسیدن به چیزای خوب

    نظر

الهم عجل لولیک الفرج


1.اول اینکه حتما در مورد فیلم ها و سریالها میام می نویسم. اما هم الان موقع امتحانات هم اینکه سیستم خونه دیگه فعلا ندارم تا بتونم یکاریش بکنم.

2. امتحان امار امروز رو خراب کردم و منظور از خراب کردن من در حدود قبول نشدنه . و من تمام نصیحت ها رو هم بلدم. تلاش کردم از نوع شب امتحان اما خب یا خیلی خنگم که شب امتحان یاد نگرفتم یا خیلی داغون مخم.

3. به هرحال یکی از همکلاسی ها به من یه سری حرف زد. و یه سری نصیحت که معمولا هم موقع همین جور شرایط که ناراحت می شی و اعتماد بنفست میاد پایین همه بهت حرف می زنن. خلاصه ی حرفاش یه چیز کلی بود که تقصیر خودته که نتونستی بین کار و درس و زندگیت تعادل برقرار کنی.

4. خودم هم به این موضوع خیلی وقت رسیدم که بین کار و زندگی و درسم تعادلی برقرار نیست. اما خب  مورد اول اینه که من به هوای کاردانی بودم و اجازه دادم که شرایط به همین مدل اما خب با سختیگی خیلی شدید برای من سپری بشه. اما خب با حرفای دوستم به این نتیجه رسیدم که حداقل الان که بازی سختر باید من هم یه تغییراتی تو سبک زندگیم بدم. که  حداقلش این باشه مه وضعیت و موقعیت کاریم رو سر و سامون بدم.

5.خب حرفای این مدلی الان برای نوشتن زیاد اما من حوصله ندارم. به جز اینکه می دونم که سبک زندگیم مثل یه سری ادم خپل . و خیلی هم هردم بیل اما خب فعلا من خیلی خیلی به یه ارامش نیاز دارم.