سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوشته های نوشته نشده

عید قربان

    نظر

حسین ع نیا به کوفه .... کوفه وفا نداره .... کوفی بی مروت .... بقیه اش رو یادم رفته اما خداییش حالا باید گفت که مهدی ظهور نکن که این منتظر وفا نداره ... الهم عجل لولیک الفرج .... .  شهادت تسلیت.........................عید مبارک .

---------------------------------------------------------------------

1. می خواستم در مورد اتفاقات بی نظیر امروزم بنویسم. اما خب دلم جای دیگه رفته که می خوام در مورد اون بنویسم.

2. این مطلب رو هم به یاد دوستی می نویسم که می دونم هیچ وقت این نمی خونه . اما اون اولین کسی بود که من رو متوجه کرد ، قصه ی کربلا و علی اصغر از عید قربان شروع می شه . براش دعا می کنم و همین طور براش ارزوی موفقیت از صمیم قلب .

3. اصلا هم نمی خوام اینجا الان یه مطلب بنویسم برای نظر یعنی حداقل الان این رو نمی خوام. الان فقط می خوام از عید قربان برای خودم حرف بزنم. از قربانی ها ، از اینکه امروز شهادت حضرت مسلم ره  هست و فردا هم عید قربان . از عید قربان بگم که همه اش روضه . امسال نمی دونم که چرا می خوام برای این عید فقط گریه کنم. چرا امسال این عید شادم نمی کنه. نمی خوام بیاد تا بعدش عاشورا هم نیاد . خیلی امشب تو حال و هوای اون روزی که رفتم حرم مسلم ره  هستم. به یاد روزه ی اون روز.

4.به طرز وحشتناکی دلم می خواد که فردا و روز عید یکی برام روزه ی امام حسین ع و کربلا رو بخونه . البته از این روزه های رو حوضی و شرتی و روزه ی باز نمی خوام که بزور بخواد اشکم در بیاد . یه روزه مثل همین سریال مختار نامه که از عمق فاجعه بگه از دل خود روضه از مسلم و قصه ی هر ساله ی کوفه .

پ.ی : فقط انگار که ظهور فعلا دغدغه ی من نیست. برام دعا کن تا حداقل از جماعت کوفیا نباشم. دعا کن که از این شهر خارج بشم و یه مقداری هم دغدغه ی فرج داشته باشم.